Magazin
Az első magyar kutatónő, aki az Antarktiszon...
Csaknem ötven év után húzta haza a szíve Siófokra.
Csaknem ötven év után húzta haza a szíve Siófokra.
Kálmán Imre-fotókiállítás nyílt a világhírű operettkomponista születésnapján, október 24-én a KIKK előtti téren. November 26-ig...
Turizmus, 2020: a kereskedelmi szálláshelyek vendégforgalma alapján Balatonfüred áll az élen, de ha a magánszálláshelyekét is...
A hagyományok szerint idén is Húsvét nagyszombaton indult a hivatalos személyhajózási szezon a Balatonon, mely alkalomból a BAHART sajtótájékoztatón mutatta be idei fejlesztéseit és terveit, köztük az új Ügyfélközpontot. A 2018-as szezon első menetrendi hajóútján Siófok és Balatonfüred között mutatta be a Társaság idei gazdasági tervszámait és újdonságait, élőben hívták telefonon a hajózási szezonnal egy időben induló új BAHART Ügyfélközpontot, valamint ünnepélyesen aláírták a Vodafone – BAHART stratégiai partneri együttműködést.
- Egy kifejezetten sikeres szezon áll mögöttünk, amikor például a kompközlekedés tekintetében a korábbi év 14 éves rekordját is sikerült átlépnünk, ami azt jelenti, hogy több mint 1 millió 1 százezer utasnál is többet szállítottunk. Ugyanez igaz a személyhajózásra is, ahol ezer főt meghaladó utaslétszámmal számolhattunk. Ennek megoszlása nagyjából ötszázezer fő menetrendi utast jelent, illetve kicsivel több mint kétszázezer főnyi egyéb hajózási szolgáltatást igénybevevő utas. Az eddigi sikeres szezonok ellenére is mertünk nagyot álmodni, és az idei évi üzleti tervünk meglehetősen optimista, ami azt jelenti, hogy forgalom tekintetében további növekedéssel számolunk. Összességében három százalékos árbevétel növekedést remélünk ettől a szezontól változatlan személyhajó- és kompközlekedési díjak mellett – nyilatkozta Kollár József, a BAHART vezérigazgatója.
A Balatoni Hajózási Zrt. középtávú stratégiájának egyik hangsúlyos alappillére az „ügyfélközpontúság fejlesztése”. Ez magában foglalja az ügyfélkapcsolatok erősítését, a szolgáltatásminőség javítását. Az elmúlt két év során a Társaság számos fejlesztést valósított meg a célkitűzés érdekében. A teljesség igénye nélkül említhető: a BAHART imázs- és arculatfrissítő kampánya, az utastájékoztatás és kommunikáció intenzitásának növelése, az online hajózási lehetőség kereső modullal ellátott honlap kialakítása vagy a hajózáshoz kapcsolódó szolgáltatástartalom bővítése.
A stratégia megvalósításában a BAHART újabb mérföldkőhöz érkezett, kialakításra került a BAHART Ügyfélközpont, mely a három alaptevékenységi üzletág (személyhajózás, kompközlekedés, vitorláskikötői szolgáltatások) ügyfélkapcsolatainak központi kiszolgálását látja el a jövőben a különböző ügyintézési csatornákon. Célkitűzés volt, hogy egy viszonylag közismert telefonszámot (a forgalmi iroda korábbi száma) tartsák meg és egy szintén könnyen megjegyezhető központi e-mail címet (ugyfelszolgalat@bahart.hu) vezessenek be az írásos megkeresésekhez.
- 2018. március 31-étől – a 172. hajózási szezon első napjától – üzemel a BAHART INFO Vonal a 84 /310 050 telefonszámon. A BAHART ügyfélközpontban a személyhajózás és kompközlekedés menetrendi információival, a hajózási lehetőségekkel, illetve a hajóbérlésekkel kapcsolatos témákban fogadják a hívásokat az ügyintézők. Az élőszavas hívásfogadási időszakokat a hajózási szezonokhoz igazította a BAHART, és javítja a telefonos rendelkezésre állást, valamint üzemidőn kívül is biztosít meghallgatható tájékoztatásokat. A felkészült munkatársak az egyszerű menürendszerből történő választás után széleskörű tájékoztatást adnak. Egyidejűleg 4 munkaállomáson történik a hívások fogadása és cél, hogy mihamarabb ügyintézőhöz kerüljön minden telefonáló. Terheltség, foglaltság esetén visszahívást is lehet majd kérni a rendszerben a telefonszám megadásával. A cégen belüli kapcsolások helyett, a telefonos ügyintézők szükség szerint minden információt beszereznek, és visszahívják az ügyfelet – adott tájékoztatást Dónucz László értékesítési és forgalmi igazgató.
- Az elmúlt évek a műszaki fejlesztések jegyében teltek, de nem szabad megfeledkeznünk a másik nagyon fontos stratégiai alappillérünkről, ez pedig az ügyfélközpontúság. Ennek jegyében idén elindul a Bahart új ügyfélközpontja, illetve call centere. Én azt remélem ettől, hogy ügyfeleink könnyebben, gyorsabban érnek el bennünket, illetve intézhetik ügyeiket, kaphatnak információt akár a menetrendi közlekedésről, akár egyéb hajószolgáltatásainkról. Összességében megítélésem szerint ez egy nagyon fontos lépés, bátran mondhatjuk, hogy egy mérföldkő a Társaság modernizációjának útján – mondta el Kollár József vezérigazgató.
A fejlesztés második fázisában tovább bővül majd a szolgáltatási kör, 2018. október 1-jétől a vitorláshely bérlőkkel történő telefonos kapcsolattartás is a BAHART INFO Vonalon zajlik majd.
Az új call center szolgáltatás működéséről Horváth Gergelyt, a szolgáltató Calgo cég vezetőjét kérdeztük:
- Ez egy úgynevezett virtuális call center, aminek a legfontosabb tulajdonsága, hogy nem kell komoly eszközbeszerzés ahhoz, hogy az ügyfélszolgálatot üzembe lehessen helyezni. Szerverekből álló felhős architektúrában működik, a rendszer maga pedig szolgáltatásként érhető el. Gyakorlatilag egyetlen központi szám lesz az eddigi 30 különböző behívószám helyett. Ez az egy központi szám fogadja az összes hívást, és a virtuális rendszer pedig továbbítja a BAHART Ügyfélszolgálatra a hívásokat – mondta el Horváth Gergely.
A BAHART, mint a Balaton motorja és a régió meghatározó turisztikai szolgáltatója számos együttműködést és partnerséget alakított ki az utóbbi években, melyek gazdasági, kommunikációs és marketing előnyökkel járnak a Társaságnak és munkatársainak. Az idei évben a Vodafone Magyarország Zrt. is a BAHART kommunikációs partnerei sorába lépett, hiszen a balatoni térségben a szolgáltató hálózatfejlesztéseinek köszönhetően idén nyáron már az egész tó körül elérhetővé válik a szupergyors 4G+ hálózat. Az eseményen ünnepélyesen, egy modern technikán alapuló digitális kijelzőn írta alá dr. Budai J. Gergő, a Vodafone vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese és Kollár József a BAHART vezérigazgatója a megállapodást.
Kollár József vezérigazgatót az idei hajózási szezon egyéb újdonságairól is megkérdeztük:
- A hagyományos hajós programjaink mellett sok-sok újdonsággal várjuk ebben a szezonban is az utasainkat. A gyerekek számára 10 balatoni kikötőből indítjuk a Varázshajót, de a közismert és népszerű bulihajó is újra indul. Emellett természetesen a MasterCard jóvoltából újabb meglepetés hajónk lesz – nyilatkozta Kollár József.
A sajtóeseményen beszámolt a Társaság arról is, hogy lezárult a nevezés az idén 2018. június 9-10- én megrendezendő Nemzeti Regatta Magyarország Településeinek Vitorlásfesztiváljára. Idén már 52 települési csapatot látnak vendégül a főszervezők az idén várossá válásának 50. évfordulóját ünneplő, és az esemény főtámogatójaként közreműködő Siófokon.
Milei Barbara
2021. 01. 23.
2021. 01. 12.
2020. 12. 24.
2020. 12. 20.
2020. 12. 06.
2020. 11. 11.
2020. 10. 04.
2020. 09. 12.
2020. 08. 16.
2020. 07. 25.
2020. 06. 25.
2020. 05. 10.
2020. 04. 05.
2020. 02. 24.
2020. 02. 23.
2020. 02. 21.
2020. 01. 31.
2020. 01. 27.
2020. 01. 11.
2019. 12. 27.
2019. 12. 14.
2019. 12. 14.
2019. 11. 11.
2019. 10. 28.
2019. 10. 26.
2019. 10. 25.
2019. 10. 21.
2019. 10. 12.
2019. 10. 08.
2019. 10. 06.
2019. 10. 04.
2019. 10. 03.
2019. 10. 01.
2019. 09. 23.
2019. 09. 20.
2019. 09. 19.
2019. 09. 18.
2019. 09. 16.
2019. 09. 15.
2019. 09. 08.
2019. 09. 02.
2020. 10. 29.
2020. 07. 09.
2020. 05. 06.
2020. 02. 19.
2020. 01. 29.
2020. 01. 28.
2020. 01. 18.
2019. 12. 18.
2019. 12. 14.
2019. 10. 27.
2019. 10. 22.
2019. 10. 11.
2019. 10. 10.
2019. 09. 26.
2019. 09. 25.
2019. 09. 24.
2019. 09. 22.
2019. 09. 21.
2019. 09. 17.
2019. 09. 13.
2019. 09. 12.
2019. 09. 09.
2021. 01. 23.
2020. 11. 30.
2020. 08. 31.
2020. 03. 10.
2020. 03. 03.
2020. 02. 07.
2020. 01. 19.
2019. 11. 10.
2019. 11. 06.
2019. 11. 05.
2019. 11. 03.
2019. 11. 02.
2019. 10. 29.
2019. 10. 19.
2019. 10. 05.
2019. 09. 14.
2019. 09. 11.
2019. 09. 07.
2019. 08. 30.
2019. 08. 23.
2019. 08. 22.
2019. 08. 15.
2019. 08. 14.
2021. 01. 11.
2020. 12. 13.
2020. 10. 29.
2020. 10. 17.
2020. 09. 27.
2020. 09. 13.
2020. 08. 26.
2020. 08. 24.
2020. 08. 16.
2020. 08. 09.
2020. 08. 02.
2020. 07. 23.
2020. 07. 11.
2020. 06. 22.
2020. 05. 04.
2020. 04. 09.
2020. 03. 17.
2020. 03. 07.
2020. 02. 18.
2020. 02. 09.
2020. 02. 02.
2020. 01. 26.
2020. 01. 22.
2020. 01. 21.
2020. 01. 12.
2020. 01. 10.
2020. 01. 09.
2020. 01. 05.
2019. 12. 14.
2019. 11. 07.
2019. 10. 23.
2019. 10. 20.
2019. 08. 25.
2019. 08. 06.
2019. 07. 31.
2019. 07. 28.
2019. 06. 27.
2019. 06. 13.
2019. 05. 31.
2019. 05. 23.
2019. 05. 14.
2019. 04. 22.
2019. 04. 06.