Magazin
Az első magyar kutatónő, aki az Antarktiszon...
Csaknem ötven év után húzta haza a szíve Siófokra.
Csaknem ötven év után húzta haza a szíve Siófokra.
Kálmán Imre-fotókiállítás nyílt a világhírű operettkomponista születésnapján, október 24-én a KIKK előtti téren. November 26-ig...
Turizmus, 2020: a kereskedelmi szálláshelyek vendégforgalma alapján Balatonfüred áll az élen, de ha a magánszálláshelyekét is...
A Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület „Innovatív szolgáltatásfejlesztés a Siófoki TDM szervezetnél” című pályázattal 47.171.649.-Ft összeget nyert az Új Széchenyi Terv keretében. Az egyesület pályázatának célja a turisztikai szolgáltatásfejlesztés és a marketingtevékenység megerősítése volt. A pályázat lezárásaként, március 23-án egy ünnepélyes projektzáró rendezvényen számolt be a megvalósult fejlesztésekről a Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület elnöke, Hoffmann Henrik.
- A pályázat üzleti marketing fejezetének keretében elkészült egy négy évszakos városi image film, valamint egy fotósorozat, amely felhasználható a további kiadványok készítésénél, illetve szabad felhasználásúak a fürdőegylet tagsága számára és a város turisztikai vállalkozói számára is. A hiánypótló városi image kiadvány és egy aktív vital kiadvány a város és a kistérség turistacélpontjait és aktív időtöltéshez kapcsolódó szolgáltatásait tartalmazza, mind új megközelítésben jeleníti meg a város vonzerőit.
Egyéb ajándéktárgyak, kiadványok, térképek készültek a város és környékének kínálatával, kerékpárútjaival, kirándulási lehetőségeivel kiegészítve. Több alkalommal tartottunk a pályázati összegből rendezvényeket, szállásadói, vendéglátói, rendezvényszervezői konferenciákat, illetve egy városi egészségnapot is szerveztünk. Az internetes weboldal megerősítésére létrejött a Facebook és a Google Adwords kampány. A Fürdőegylet honlapján megtekinthető alkalmazás által virtuális túra tehető a városban. – mondta el Hoffmann Henrik.
A Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület elnöke a pályázatból megvalósult további eszközbeszerzésről is beszámolt:
- A Siófoki Fürdőegylet immár két éve alkalmaz animátorokat a helyi strandokon programokat biztosítva ezáltal az ide látogató gyermekes családoknak, így erre a célra animátori eszközöket szereztünk be. A bértámogatás az animátorok fizetésére az elmúlt két évben nettó 5 millió forint volt. A város 12 pontján felújításra kerültek a városi információs táblák, parkfitnesz eszközöket telepítettünk, összesen 15 darabot, jellemzően azok mellett az utak mellett, amelyeket a futók rendszeresen használnak a városban. Egy haszongépjármű beszerzésével könnyebben tarthatjuk a kapcsolatot az egyesület tagjaival, illetve városon belül a 17 kilométer hosszú partszakasz területeivel. Ennek összköltsége nettó 20 millió forint volt. Létrejött egy városi mobil applikáció, amely a siófoki szolgáltatásokon kívül térképet, programszervező lehetőséget tartalmaz. Bízunk benne, hogy ennek bevezetése sikeresen zajlik majd tovább az idei esztendőben is, ehhez közel ezer QR kódos matricát készülünk gyártani, hogy megtalálható legyen a város számos pontján. A fejlesztés nettó költsége 500.000 forint volt.
A mobil filiálé létrehozásának és áthelyezésének összes költsége közel 6 millió forintot vett igénybe. A filiálé által, amely jelenleg a siófoki Tesco áruház parkolójában található, a főszezonban érkező vendégek információkat kaphatnak a városi szolgáltatásokról, szálláshelyekről és a programokról. – mondta el a projektzárón Hoffmann Henrik.
A Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület a pályázat által összes támogatás 47.171.649 forint támogatást nyert, amelyből valamivel több, mint 8 millió forint önerőt biztosított Siófok Város Önkormányzata, a projekt összköltsége így nettó 55.496.058 forinttal zárult.
A fejlesztés átfogó célja Siófok egész évben történő népszerűsítése, a célcsoportok bővítése, a térségi GDP növelése, mely a hosszú távú fenntartható turizmust segíti elő.
Milei Barbara
2021. 01. 23.
2021. 01. 12.
2020. 12. 24.
2020. 12. 20.
2020. 12. 06.
2020. 11. 11.
2020. 10. 04.
2020. 09. 12.
2020. 08. 16.
2020. 07. 25.
2020. 06. 25.
2020. 05. 10.
2020. 04. 05.
2020. 02. 24.
2020. 02. 23.
2020. 02. 21.
2020. 01. 31.
2020. 01. 27.
2020. 01. 11.
2019. 12. 27.
2019. 12. 14.
2019. 12. 14.
2019. 11. 11.
2019. 10. 28.
2019. 10. 26.
2019. 10. 25.
2019. 10. 21.
2019. 10. 12.
2019. 10. 08.
2019. 10. 06.
2019. 10. 04.
2019. 10. 03.
2019. 10. 01.
2019. 09. 23.
2019. 09. 20.
2019. 09. 19.
2019. 09. 18.
2019. 09. 16.
2019. 09. 15.
2019. 09. 08.
2019. 09. 02.
2020. 10. 29.
2020. 07. 09.
2020. 05. 06.
2020. 02. 19.
2020. 01. 29.
2020. 01. 28.
2020. 01. 18.
2019. 12. 18.
2019. 12. 14.
2019. 10. 27.
2019. 10. 22.
2019. 10. 11.
2019. 10. 10.
2019. 09. 26.
2019. 09. 25.
2019. 09. 24.
2019. 09. 22.
2019. 09. 21.
2019. 09. 17.
2019. 09. 13.
2019. 09. 12.
2019. 09. 09.
2021. 01. 23.
2020. 11. 30.
2020. 08. 31.
2020. 03. 10.
2020. 03. 03.
2020. 02. 07.
2020. 01. 19.
2019. 11. 10.
2019. 11. 06.
2019. 11. 05.
2019. 11. 03.
2019. 11. 02.
2019. 10. 29.
2019. 10. 19.
2019. 10. 05.
2019. 09. 14.
2019. 09. 11.
2019. 09. 07.
2019. 08. 30.
2019. 08. 23.
2019. 08. 22.
2019. 08. 15.
2019. 08. 14.
2021. 01. 11.
2020. 12. 13.
2020. 10. 29.
2020. 10. 17.
2020. 09. 27.
2020. 09. 13.
2020. 08. 26.
2020. 08. 24.
2020. 08. 16.
2020. 08. 09.
2020. 08. 02.
2020. 07. 23.
2020. 07. 11.
2020. 06. 22.
2020. 05. 04.
2020. 04. 09.
2020. 03. 17.
2020. 03. 07.
2020. 02. 18.
2020. 02. 09.
2020. 02. 02.
2020. 01. 26.
2020. 01. 22.
2020. 01. 21.
2020. 01. 12.
2020. 01. 10.
2020. 01. 09.
2020. 01. 05.
2019. 12. 14.
2019. 11. 07.
2019. 10. 23.
2019. 10. 20.
2019. 08. 25.
2019. 08. 06.
2019. 07. 31.
2019. 07. 28.
2019. 06. 27.
2019. 06. 13.
2019. 05. 31.
2019. 05. 23.
2019. 05. 14.
2019. 04. 22.
2019. 04. 06.