Magazin
Az első magyar kutatónő, aki az Antarktiszon...
Csaknem ötven év után húzta haza a szíve Siófokra.
Csaknem ötven év után húzta haza a szíve Siófokra.
Kálmán Imre-fotókiállítás nyílt a világhírű operettkomponista születésnapján, október 24-én a KIKK előtti téren. November 26-ig...
Turizmus, 2020: a kereskedelmi szálláshelyek vendégforgalma alapján Balatonfüred áll az élen, de ha a magánszálláshelyekét is...
A déli elkerülő út előkészítése évek óta zajlik. Mostanra elkészült, és a képviselő-testület is elfogadta azt a részletes megvalósíthatósági tanulmányt, amelynek alapján elkezdődhet az elkerülő úthálózat első ütemének építése. A testület legutóbbi ülésén a tanulmánynak arra a változatára mondott igent, amely az M7-es autópálya lehajtó ágánál lévő körforgalom felől indulva vezeti a forgalmat a déli városrész, azaz a Dózsa György, illetve a Molnár István utca érintésével keleti irányba. Az elkerülő szakasz megépítése során az autópálya északi oldalán új Sió-híd épül, amelyről lehajtva a Kele utcához érkeznek majd a 65-ös út felől érkezők, akik innen a Wesselényi utcán keresztül érhetik el a 7-es főutat. A déli elkerülő út első ütemének megépülésével csökken a városközpont forgalmi terhelése, javulnak a foglalkoztatási mutatók azáltal, hogy az Ipartelep megközelítése könnyebb és gyorsabb lehet, illetve az elkerülőn új buszjárat indítására is lehetőség lesz. – Hiszem, hogy az elkerülő útnak gazdaságfejlesztő hatása van, és egy élhetőbb belváros megteremtése mellett a környezetvédelmet is elősegíti – mondta Balázs Árpád polgármester. Siófokon a közlekedés átalakításával összességében a környezeti terhelés minimalizálása a cél. Ehhez a déli vasút fejlesztésével kialakuló kétpályás, HÉV-szerű elővárosi vasúti járatok kialakítása mellett a jövőben az is hozzájárul majd, hogy a város olyan partnert szeretne találni a helyi buszos közlekedés megvalósítására, amely ésszerű járattervezés mellett olyan járműveket állít a helyi buszközlekedésbe, amelyek károsanyag-kibocsátása a nullához közelít. A buszos tömegközlekedés vonalhálózatának átalakítása nem sokat várat már magára, annál is inkább, mert a jelenlegi rendszer a megváltozott utaslétszám és utazási szokások miatt sem gazdaságos. A város azt tervezi, hogy integrált vonalakat vezet be a helyi és helyközi tömegközlekedést egymásba olvasztó menetrendekkel. Tervben van a belváros forgalmi rendjének átalakítása is. Ennek része, hogy a helyi járatos autóbuszok a Széchenyi utcán keresztül közelítenék és hagynák el a buszpályaudvart. A megoldással éves szinten jelentős megtakarítás érhető el.
2021. 01. 23.
2021. 01. 12.
2020. 12. 24.
2020. 12. 20.
2020. 12. 06.
2020. 11. 11.
2020. 10. 04.
2020. 09. 12.
2020. 08. 16.
2020. 07. 25.
2020. 06. 25.
2020. 05. 10.
2020. 04. 05.
2020. 02. 24.
2020. 02. 23.
2020. 02. 21.
2020. 01. 31.
2020. 01. 27.
2020. 01. 11.
2019. 12. 27.
2019. 12. 14.
2019. 12. 14.
2019. 11. 11.
2019. 10. 28.
2019. 10. 26.
2019. 10. 25.
2019. 10. 21.
2019. 10. 12.
2019. 10. 08.
2019. 10. 06.
2019. 10. 04.
2019. 10. 03.
2019. 10. 01.
2019. 09. 23.
2019. 09. 20.
2019. 09. 19.
2019. 09. 18.
2019. 09. 16.
2019. 09. 15.
2019. 09. 08.
2019. 09. 02.
2020. 10. 29.
2020. 07. 09.
2020. 05. 06.
2020. 02. 19.
2020. 01. 29.
2020. 01. 28.
2020. 01. 18.
2019. 12. 18.
2019. 12. 14.
2019. 10. 27.
2019. 10. 22.
2019. 10. 11.
2019. 10. 10.
2019. 09. 26.
2019. 09. 25.
2019. 09. 24.
2019. 09. 22.
2019. 09. 21.
2019. 09. 17.
2019. 09. 13.
2019. 09. 12.
2019. 09. 09.
2021. 01. 23.
2020. 11. 30.
2020. 08. 31.
2020. 03. 10.
2020. 03. 03.
2020. 02. 07.
2020. 01. 19.
2019. 11. 10.
2019. 11. 06.
2019. 11. 05.
2019. 11. 03.
2019. 11. 02.
2019. 10. 29.
2019. 10. 19.
2019. 10. 05.
2019. 09. 14.
2019. 09. 11.
2019. 09. 07.
2019. 08. 30.
2019. 08. 23.
2019. 08. 22.
2019. 08. 15.
2019. 08. 14.
2021. 01. 11.
2020. 12. 13.
2020. 10. 29.
2020. 10. 17.
2020. 09. 27.
2020. 09. 13.
2020. 08. 26.
2020. 08. 24.
2020. 08. 16.
2020. 08. 09.
2020. 08. 02.
2020. 07. 23.
2020. 07. 11.
2020. 06. 22.
2020. 05. 04.
2020. 04. 09.
2020. 03. 17.
2020. 03. 07.
2020. 02. 18.
2020. 02. 09.
2020. 02. 02.
2020. 01. 26.
2020. 01. 22.
2020. 01. 21.
2020. 01. 12.
2020. 01. 10.
2020. 01. 09.
2020. 01. 05.
2019. 12. 14.
2019. 11. 07.
2019. 10. 23.
2019. 10. 20.
2019. 08. 25.
2019. 08. 06.
2019. 07. 31.
2019. 07. 28.
2019. 06. 27.
2019. 06. 13.
2019. 05. 31.
2019. 05. 23.
2019. 05. 14.
2019. 04. 22.
2019. 04. 06.