Magazin
Az első magyar kutatónő, aki az Antarktiszon...
Csaknem ötven év után húzta haza a szíve Siófokra.
Csaknem ötven év után húzta haza a szíve Siófokra.
Kálmán Imre-fotókiállítás nyílt a világhírű operettkomponista születésnapján, október 24-én a KIKK előtti téren. November 26-ig...
Turizmus, 2020: a kereskedelmi szálláshelyek vendégforgalma alapján Balatonfüred áll az élen, de ha a magánszálláshelyekét is...
Versenyképes, komplex élménytermékek innovatív fejlesztése a „4 évszak, 3 nemzedék” elv jegyében
A legfőbb cél olyan, nemzetközi és hazai szinten egyaránt versenyképes turisztikai attrakciók fejlesztése, amelyek Siófok sajátos kulturális örökségére és természeti értékeire építenek. Ugyanakkor a turisztikai termékek térségi kiegészítő jellegét is erősíteni kell, kapcsolódva a térséget jellemző turisztikai irányokhoz. Emellett fontos a természeti értékek megóvása, látogatóbarát fejlesztése is, melynek révén a látogatók száma és a turisták átlagos tartózkodási ideje stabilan és fenntarthatóan növekszik, illetve a turizmus területi és térbeli koncentrációja csökken. Olyan fejlesztésekre van szükség, amelyek révén a fiatalabb, középkorú és idősebb korosztály számára egyaránt vonzó, négy évszakos programok megvalósítására nyílik lehetőség.
Minőségi turisztikai fejlesztés
Fontos feladat a turisztikai szempontból kiemelt célok minőségének javítása, a turizmushoz kapcsolódó szolgáltatások fejlesztése, a településkép kedvező változása és a kiegészítő szolgáltatások körének bővítése. Ezen belül törekedni kell a kereskedelmi szálláshelyek szolgáltatási színvonalának emelésére, kapacitáskihasználtságuk javítására, új, minőségi szálláshelyek és vendéglátóhelyek létesítésére, valamint szuprastrukturális (pl. szállás, strand, játszótér) „családbarát” fejlesztési elképzeléseknek a megvalósítására. Fontos részcél a működő és egész évben nyitva tartó szálláshelyek minőségi mutatóinak javítása, és/vagy ahhoz kapcsolódó minőségi élményeket és tartalmas időtöltési lehetőséget nyújtó szolgáltatások (wellness, konferencia stb.) fejlesztése; illetve a helyi gasztronómiai értékeken alapuló minőségi gasztronómiai kínálat létrehozása, működő vendéglátó vállalkozások korszerűsítése, technológiai és szolgáltatásfejlesztése, a meglévő turisztikai attrakciók figyelembevételével.
Imázsfejlesztés, korszerű szemléletű településmarketing
A városmarketingnek maximálisan kell építenie a település már meglévő, kedvező adottságaira, kulturális örökségére, értékeire. A megfelelő irányú marketing végeredménye Siófok értékeinek, egységes és vonzó arculatának, imázsának felépítése. Ennek érdekében erősíteni kell a turizmusban érdekelt helyi szervezetek közötti együttműködést, ezzel is segítve a döntési mechanizmus gördülékenyebbé tételét, a helyi érdekek megfelelő súlyú képviseletét.
2021. 01. 23.
2021. 01. 12.
2020. 12. 24.
2020. 12. 20.
2020. 12. 06.
2020. 11. 11.
2020. 10. 04.
2020. 09. 12.
2020. 08. 16.
2020. 07. 25.
2020. 06. 25.
2020. 05. 10.
2020. 04. 05.
2020. 02. 24.
2020. 02. 23.
2020. 02. 21.
2020. 01. 31.
2020. 01. 27.
2020. 01. 11.
2019. 12. 27.
2019. 12. 14.
2019. 12. 14.
2019. 11. 11.
2019. 10. 28.
2019. 10. 26.
2019. 10. 25.
2019. 10. 21.
2019. 10. 12.
2019. 10. 08.
2019. 10. 06.
2019. 10. 04.
2019. 10. 03.
2019. 10. 01.
2019. 09. 23.
2019. 09. 20.
2019. 09. 19.
2019. 09. 18.
2019. 09. 16.
2019. 09. 15.
2019. 09. 08.
2019. 09. 02.
2020. 10. 29.
2020. 07. 09.
2020. 05. 06.
2020. 02. 19.
2020. 01. 29.
2020. 01. 28.
2020. 01. 18.
2019. 12. 18.
2019. 12. 14.
2019. 10. 27.
2019. 10. 22.
2019. 10. 11.
2019. 10. 10.
2019. 09. 26.
2019. 09. 25.
2019. 09. 24.
2019. 09. 22.
2019. 09. 21.
2019. 09. 17.
2019. 09. 13.
2019. 09. 12.
2019. 09. 09.
2021. 01. 23.
2020. 11. 30.
2020. 08. 31.
2020. 03. 10.
2020. 03. 03.
2020. 02. 07.
2020. 01. 19.
2019. 11. 10.
2019. 11. 06.
2019. 11. 05.
2019. 11. 03.
2019. 11. 02.
2019. 10. 29.
2019. 10. 19.
2019. 10. 05.
2019. 09. 14.
2019. 09. 11.
2019. 09. 07.
2019. 08. 30.
2019. 08. 23.
2019. 08. 22.
2019. 08. 15.
2019. 08. 14.
2021. 01. 11.
2020. 12. 13.
2020. 10. 29.
2020. 10. 17.
2020. 09. 27.
2020. 09. 13.
2020. 08. 26.
2020. 08. 24.
2020. 08. 16.
2020. 08. 09.
2020. 08. 02.
2020. 07. 23.
2020. 07. 11.
2020. 06. 22.
2020. 05. 04.
2020. 04. 09.
2020. 03. 17.
2020. 03. 07.
2020. 02. 18.
2020. 02. 09.
2020. 02. 02.
2020. 01. 26.
2020. 01. 22.
2020. 01. 21.
2020. 01. 12.
2020. 01. 10.
2020. 01. 09.
2020. 01. 05.
2019. 12. 14.
2019. 11. 07.
2019. 10. 23.
2019. 10. 20.
2019. 08. 25.
2019. 08. 06.
2019. 07. 31.
2019. 07. 28.
2019. 06. 27.
2019. 06. 13.
2019. 05. 31.
2019. 05. 23.
2019. 05. 14.
2019. 04. 22.
2019. 04. 06.