Magazin
Az első magyar kutatónő, aki az Antarktiszon...
Csaknem ötven év után húzta haza a szíve Siófokra.
Csaknem ötven év után húzta haza a szíve Siófokra.
Kálmán Imre-fotókiállítás nyílt a világhírű operettkomponista születésnapján, október 24-én a KIKK előtti téren. November 26-ig...
Turizmus, 2020: a kereskedelmi szálláshelyek vendégforgalma alapján Balatonfüred áll az élen, de ha a magánszálláshelyekét is...
Gyarmati Ariel így foglalta össze a verseny izgalmait:
Megpróbáltunk a lehető legjobban felkészülni az Ózd- Salgó Rallyra: nagy hangsúlyt fektettünk a pályabejárásra, minden szakaszt újra írtunk, és úgy gondolom, sikerült egy precíz, gyorsan autózható itinert készítenünk. Az autó csavarokra lett szedve, ami murvás verseny után nélkülözhetetlen. Minden szükséges alkatrészt cseréltek a szervizesek, olyanokat is, amiknek még nem járt le a kilométere. Biztosra akartunk menni. Nagy reményekkel és célokkal vágtunk így neki a futamnak. A hétvége péntek este, az ózdi stadionban vette kezdetét a prológgal, amit a salakos körpályán kellett teljesítenünk. Rengeteg néző kijött erre az eseményre, fantasztikus volt a hangulat. Épp ezért mi is igyekeztünk minél látványosabban autózni, hogy emlékezetes pillanatokat szerezzünk a kilátogató sportbarátoknak.
Szombat reggel már élesben mentünk, a folytatásban nagyon komoly küzdelmek voltak: a domaházai szakaszon például 1,7 másodperces különbséggel teljesítettük négyen is, az ORC első három helyének birtokosa folyamatosan cserélődött. A Salgótarjánban rendezett városi gyorsasági viszont nagyon kedvezett nekünk: sikerült olyan jól elkapni a ritmust, hogy amellett, hogy az ORC-ben átvettük a vezetést és megléptünk a többiek elől, még a „nagy” abszolútban is 4. időt értünk el. Minden igyekezet ellenére az első nap utolsó körében, a királdi szakasz rajtjában a Mitsubishi ugyanolyan hangot kezdett el hallatni, mint anno Székesfehérváron… mint kiderült, nem volt megfelelő az üzemanyag-nyomás. Két komoly szakasz és sok etap még vissza volt a szervizig, úgy döntött a csapat, oktalanság lenne továbbmennünk, azt kockáztattuk volna, hogy a motor is tönkremegy. Borzasztóan sajnálom, hogy megint vezető pozícióból kellett kiállnunk, de tudomásul kell venni, ez bizony technikai sport, mindig benne van ez a faktor.
2021. 01. 23.
2021. 01. 12.
2020. 12. 24.
2020. 12. 20.
2020. 12. 06.
2020. 11. 11.
2020. 10. 04.
2020. 09. 12.
2020. 08. 16.
2020. 07. 25.
2020. 06. 25.
2020. 05. 10.
2020. 04. 05.
2020. 02. 24.
2020. 02. 23.
2020. 02. 21.
2020. 01. 31.
2020. 01. 27.
2020. 01. 11.
2019. 12. 27.
2019. 12. 14.
2019. 12. 14.
2019. 11. 11.
2019. 10. 28.
2019. 10. 26.
2019. 10. 25.
2019. 10. 21.
2019. 10. 12.
2019. 10. 08.
2019. 10. 06.
2019. 10. 04.
2019. 10. 03.
2019. 10. 01.
2019. 09. 23.
2019. 09. 20.
2019. 09. 19.
2019. 09. 18.
2019. 09. 16.
2019. 09. 15.
2019. 09. 08.
2019. 09. 02.
2020. 10. 29.
2020. 07. 09.
2020. 05. 06.
2020. 02. 19.
2020. 01. 29.
2020. 01. 28.
2020. 01. 18.
2019. 12. 18.
2019. 12. 14.
2019. 10. 27.
2019. 10. 22.
2019. 10. 11.
2019. 10. 10.
2019. 09. 26.
2019. 09. 25.
2019. 09. 24.
2019. 09. 22.
2019. 09. 21.
2019. 09. 17.
2019. 09. 13.
2019. 09. 12.
2019. 09. 09.
2021. 01. 23.
2020. 11. 30.
2020. 08. 31.
2020. 03. 10.
2020. 03. 03.
2020. 02. 07.
2020. 01. 19.
2019. 11. 10.
2019. 11. 06.
2019. 11. 05.
2019. 11. 03.
2019. 11. 02.
2019. 10. 29.
2019. 10. 19.
2019. 10. 05.
2019. 09. 14.
2019. 09. 11.
2019. 09. 07.
2019. 08. 30.
2019. 08. 23.
2019. 08. 22.
2019. 08. 15.
2019. 08. 14.
2021. 01. 11.
2020. 12. 13.
2020. 10. 29.
2020. 10. 17.
2020. 09. 27.
2020. 09. 13.
2020. 08. 26.
2020. 08. 24.
2020. 08. 16.
2020. 08. 09.
2020. 08. 02.
2020. 07. 23.
2020. 07. 11.
2020. 06. 22.
2020. 05. 04.
2020. 04. 09.
2020. 03. 17.
2020. 03. 07.
2020. 02. 18.
2020. 02. 09.
2020. 02. 02.
2020. 01. 26.
2020. 01. 22.
2020. 01. 21.
2020. 01. 12.
2020. 01. 10.
2020. 01. 09.
2020. 01. 05.
2019. 12. 14.
2019. 11. 07.
2019. 10. 23.
2019. 10. 20.
2019. 08. 25.
2019. 08. 06.
2019. 07. 31.
2019. 07. 28.
2019. 06. 27.
2019. 06. 13.
2019. 05. 31.
2019. 05. 23.
2019. 05. 14.
2019. 04. 22.
2019. 04. 06.