Magazin
Az első magyar kutatónő, aki az Antarktiszon...
Csaknem ötven év után húzta haza a szíve Siófokra.
Csaknem ötven év után húzta haza a szíve Siófokra.
Kálmán Imre-fotókiállítás nyílt a világhírű operettkomponista születésnapján, október 24-én a KIKK előtti téren. November 26-ig...
Turizmus, 2020: a kereskedelmi szálláshelyek vendégforgalma alapján Balatonfüred áll az élen, de ha a magánszálláshelyekét is...
A hajózási társaság céljai közt szerepel az idei évben az utasforgalom növelése, a menetrend optimalizálása és az ügyfélközpontúság.
- A 2016-os évben már nemcsak az ötszázezredik utasunkat szeretnénk köszönteni, hanem a bűvös egymilliós utas számot is szeretnénk átlépni. Decemberben elfogadta a következő időszakra vonatkozó ötéves stratégiát az önkormányzatokból álló tulajdonosi kör, és ebben jelentős szerepet kap a kompközlekedés fejlesztése is. Mindenképpen szeretnénk megújulni, dinamikusan változni, és nagyon fontos számunkra az ügyfélközpontúság erősítése. Szeretnénk a forgalmat tovább növelni, ehhez hozzátartozik a jegyvásárlás gyorsítása, az utasok, járművek kompra történő fel- és leszállásának, azaz a várakozási idők csökkentése, valamint a menetrend optimalizálása. Gyakorlatilag már március végétől át fogunk állni a 40 percenként induló kompközlekedésre. Korábban májusban volt ez a váltás, de abban bízunk, hogy már az előszezonban is sokkal többen fogják választani a kompot ahelyett, hogy körbeutaznák a fél Balatont. A legfontosabb, hogy az utasok tájékoztatásában fejlesszünk, fejlődjünk, hiszen lényeges, hogy az utasok tudják, még a téli időszakban is, sőt egész évben, az év valamennyi napján közlekedik a komp, igénybe vehető ez a szolgáltatás. Kiemelném, hogy a kompközlekedés 2016-ban változatlan díjak mellett vehető igénybe, a kompok járatsűrűségének növelése nincs hatással az árakra. – nyilatkozta Dónucz László, a Balatoni Hajózási Zrt. értékesítési és forgalmi igazgatója.
A tavalyi évben közel egymilliós utasforgalmat ért el a Balatoni Hajózási Zrt., és az idei évben az ügyfélközpontúság mellett további utasforgalom emelkedést szeretnének elérni mind a kompközlekedésben, mind más hajójáratokon.
- Mindenképpen egy húzó ágazatról beszélünk a kompközlekedés esetében, és valóban egy sikeres évet tudhat maga mögött a Bahart. Ha áttekintjük a számokat, elmondható, hogy mind a járműforgalomban, mind a szállított személyek számában nagyjából 5 százalékos növekedést regisztráltunk a tavalyi évben 2014-hez képest. Ez azt jelenti, hogy nagyjából 360 ezer járművet és csaknem egymillió (összesen 998 ezer) utast szállítottunk a 2015. évben. Az elmúlt év egy igen meleg szezonnal tarkított év volt, ebben az esetben inkább a fürdőzést választják a Balatonhoz érkező turisták, nyilván a kiránduló kedv kicsit alacsonyabb. Önmagában viszont jelentősen több turista volt 2015-ben a Balaton környékén, amely nyilván érződött a kompközlekedésben is. Nemcsak a kirándulni vágyók, hanem az utazók is nagyobb számban voltak jelen a tónál. – számolt be a tavalyi adatokról Dónucz László.
A Bahart statisztikái szerint emelkedő tendenciát mutat a bérletesek száma, ugyanis a bérletet választók jelentős kedvezményeket vehetnek igénybe. Egy egész éves, 80 útra szóló bérlet körülbelül 25 százalékos kedvezményt jelent, így a rendszeresen utazók, például a komppal munkába járók számára érdemes igénybe venni a bérletet.
A kerékpárosok közül is egyre többen választják a kompközlekedést, így a Hajózás tervei között szerepel a kerékpárosok számára kialakított külön jegypénztárak létrehozása és a külön beszállási lehetőség biztosítása is.
2021. 01. 23.
2021. 01. 12.
2020. 12. 24.
2020. 12. 20.
2020. 12. 06.
2020. 11. 11.
2020. 10. 04.
2020. 09. 12.
2020. 08. 16.
2020. 07. 25.
2020. 06. 25.
2020. 05. 10.
2020. 04. 05.
2020. 02. 24.
2020. 02. 23.
2020. 02. 21.
2020. 01. 31.
2020. 01. 27.
2020. 01. 11.
2019. 12. 27.
2019. 12. 14.
2019. 12. 14.
2019. 11. 11.
2019. 10. 28.
2019. 10. 26.
2019. 10. 25.
2019. 10. 21.
2019. 10. 12.
2019. 10. 08.
2019. 10. 06.
2019. 10. 04.
2019. 10. 03.
2019. 10. 01.
2019. 09. 23.
2019. 09. 20.
2019. 09. 19.
2019. 09. 18.
2019. 09. 16.
2019. 09. 15.
2019. 09. 08.
2019. 09. 02.
2020. 10. 29.
2020. 07. 09.
2020. 05. 06.
2020. 02. 19.
2020. 01. 29.
2020. 01. 28.
2020. 01. 18.
2019. 12. 18.
2019. 12. 14.
2019. 10. 27.
2019. 10. 22.
2019. 10. 11.
2019. 10. 10.
2019. 09. 26.
2019. 09. 25.
2019. 09. 24.
2019. 09. 22.
2019. 09. 21.
2019. 09. 17.
2019. 09. 13.
2019. 09. 12.
2019. 09. 09.
2021. 01. 23.
2020. 11. 30.
2020. 08. 31.
2020. 03. 10.
2020. 03. 03.
2020. 02. 07.
2020. 01. 19.
2019. 11. 10.
2019. 11. 06.
2019. 11. 05.
2019. 11. 03.
2019. 11. 02.
2019. 10. 29.
2019. 10. 19.
2019. 10. 05.
2019. 09. 14.
2019. 09. 11.
2019. 09. 07.
2019. 08. 30.
2019. 08. 23.
2019. 08. 22.
2019. 08. 15.
2019. 08. 14.
2021. 01. 11.
2020. 12. 13.
2020. 10. 29.
2020. 10. 17.
2020. 09. 27.
2020. 09. 13.
2020. 08. 26.
2020. 08. 24.
2020. 08. 16.
2020. 08. 09.
2020. 08. 02.
2020. 07. 23.
2020. 07. 11.
2020. 06. 22.
2020. 05. 04.
2020. 04. 09.
2020. 03. 17.
2020. 03. 07.
2020. 02. 18.
2020. 02. 09.
2020. 02. 02.
2020. 01. 26.
2020. 01. 22.
2020. 01. 21.
2020. 01. 12.
2020. 01. 10.
2020. 01. 09.
2020. 01. 05.
2019. 12. 14.
2019. 11. 07.
2019. 10. 23.
2019. 10. 20.
2019. 08. 25.
2019. 08. 06.
2019. 07. 31.
2019. 07. 28.
2019. 06. 27.
2019. 06. 13.
2019. 05. 31.
2019. 05. 23.
2019. 05. 14.
2019. 04. 22.
2019. 04. 06.