Magazin
Az első magyar kutatónő, aki az Antarktiszon...
Csaknem ötven év után húzta haza a szíve Siófokra.
Csaknem ötven év után húzta haza a szíve Siófokra.
Kálmán Imre-fotókiállítás nyílt a világhírű operettkomponista születésnapján, október 24-én a KIKK előtti téren. November 26-ig...
Turizmus, 2020: a kereskedelmi szálláshelyek vendégforgalma alapján Balatonfüred áll az élen, de ha a magánszálláshelyekét is...
A vizsgálat részeként összefoglalták tapasztalataikat az intézményvezetők. A visszajelzéseket összegző Horváth Gyula jogtanácsos beszámolója szerint mennyiségi és minőségi kifogások is felmerültek az ételekkel kapcsolatban, de több esetben pozitív vélemények is megfogalmazódtak. Az önkormányzat 2014 elején kötött 10 évre szóló szerződést az S-Food Gastronomy Kft.-vel a közétkeztetési feladatok ellátására a fenntartásában lévő intézményeknél. Kezdetben mindenki elégedett volt a szolgáltatással, majd év elején érkeztek panaszok, március 18-án pedig konkrét bejelentést is tettek az ebédhez kiszállított pirított burgonya avas íze miatt. Az egyeztetéseken a város el kívánja érni a szerződés felülvizsgálatával, szükség esetén a módosításával,
hogy az S-Food szolgáltatása a tavaly őszihez hasonlóan megfelelő legyen.
A szolgáltató, amely siófoki konyháján állítja elő az ételeket, nyitott volt az igények még jobb megismerésére,
és áprilistól meghirdette a Nyitott kapuk a menzán programot, melynek keretein belül a szülők is kóstolót kérhettek bármely napon a felszolgált ételekből, majd megfogalmazhatták a véleményüket. Páger Zsolt, a cég üzletfejlesztési igazgatója arról számolt be, hogy a területi visszajelzések szerint egyetlen szülő sem élt április óta a kóstolás lehetőségével, holott a programot hirdető plakátokat minden intézményben több példányban kihelyezték. A cég közétkeztetést megújító programot indított, és igyekszik az igényeknek, valamint a vonatkozó táplálkozás- egészségügyi rendeletnek is megfelelni, a helyi igényekhez is rugalmasan alkalmazkodva. Siófoki igényként fogalmazódott meg eddig például, hogy minden pénteken legyen valamilyen desszert. Ebédre nem elfogadható a tejbegríz, tejberizs, amiket viszont a tízórainál kimondottan igényelnek. Míg a fővárosban kifejezetten szorgalmazzák, és Siófokon is tetszett a gyerekeknek, hogy a levest gyümölcslével helyettesítsék tartalmasabb főfogásos napokon, a balatoni város intézményvezetői és a szülők elutasították ezt. Országosan jellemző, hogy a közétkeztetési rendelet elvárásait teljesítendő étlapokban nehezen fogadják a gyerekek a halat, májat tartalmazó ételeket, viszont gyakrabban fogyasztanának tésztás, illetve édes tésztás ételeket. (A cég étlapjai megtekinthetőek a http://www.hungast.hu/siofok-etlap.html oldalon)
A társaság évente kétszer végez elégedettségmérést. Siófokon az érintett intézmények felétől érkeztek válaszok májusban az étkeztetéssel kapcsolatos kérdésekre. A válaszadó intézményvezetők, illetve pedagógusok 89 százaléka volt „többnyire elégedett”, 11 százaléka „többnyire elégedetlen” az étkezés színvonalával, az ebéd mennyiségét pedig 70 százalékuk tartotta megfelelőnek, vagy jellemzően megfelelőnek, a többi nem. Páger Zsolt elmondta, észrevételek mindig voltak és lesznek is, mert nehéz ennyi ember igényét teljesíteni, és a rendeleteknek, egészséges táplálkozásnak megfelelő ételek sem mindig esnek egybe a gyerekek által kedveltekkel, de igyekeznek a legjobb színvonalon szolgáltatni. Az avas ízű burgonyával kapcsolatban még nem zárultak le a vizsgálatok – tette hozzá.
Az önkormányzat és cég között tovább folynak az egyeztetések a szolgáltatás minőségéről és mennyiségéről,
továbbá ősztől ismét lesznek „Nyitott kapuk a menzán”, ahol a szülők is tesztelhetik és véleményezhetik az ételeket.
2021. 01. 23.
2021. 01. 12.
2020. 12. 24.
2020. 12. 20.
2020. 12. 06.
2020. 11. 11.
2020. 10. 04.
2020. 09. 12.
2020. 08. 16.
2020. 07. 25.
2020. 06. 25.
2020. 05. 10.
2020. 04. 05.
2020. 02. 24.
2020. 02. 23.
2020. 02. 21.
2020. 01. 31.
2020. 01. 27.
2020. 01. 11.
2019. 12. 27.
2019. 12. 14.
2019. 12. 14.
2019. 11. 11.
2019. 10. 28.
2019. 10. 26.
2019. 10. 25.
2019. 10. 21.
2019. 10. 12.
2019. 10. 08.
2019. 10. 06.
2019. 10. 04.
2019. 10. 03.
2019. 10. 01.
2019. 09. 23.
2019. 09. 20.
2019. 09. 19.
2019. 09. 18.
2019. 09. 16.
2019. 09. 15.
2019. 09. 08.
2019. 09. 02.
2020. 10. 29.
2020. 07. 09.
2020. 05. 06.
2020. 02. 19.
2020. 01. 29.
2020. 01. 28.
2020. 01. 18.
2019. 12. 18.
2019. 12. 14.
2019. 10. 27.
2019. 10. 22.
2019. 10. 11.
2019. 10. 10.
2019. 09. 26.
2019. 09. 25.
2019. 09. 24.
2019. 09. 22.
2019. 09. 21.
2019. 09. 17.
2019. 09. 13.
2019. 09. 12.
2019. 09. 09.
2021. 01. 23.
2020. 11. 30.
2020. 08. 31.
2020. 03. 10.
2020. 03. 03.
2020. 02. 07.
2020. 01. 19.
2019. 11. 10.
2019. 11. 06.
2019. 11. 05.
2019. 11. 03.
2019. 11. 02.
2019. 10. 29.
2019. 10. 19.
2019. 10. 05.
2019. 09. 14.
2019. 09. 11.
2019. 09. 07.
2019. 08. 30.
2019. 08. 23.
2019. 08. 22.
2019. 08. 15.
2019. 08. 14.
2021. 01. 11.
2020. 12. 13.
2020. 10. 29.
2020. 10. 17.
2020. 09. 27.
2020. 09. 13.
2020. 08. 26.
2020. 08. 24.
2020. 08. 16.
2020. 08. 09.
2020. 08. 02.
2020. 07. 23.
2020. 07. 11.
2020. 06. 22.
2020. 05. 04.
2020. 04. 09.
2020. 03. 17.
2020. 03. 07.
2020. 02. 18.
2020. 02. 09.
2020. 02. 02.
2020. 01. 26.
2020. 01. 22.
2020. 01. 21.
2020. 01. 12.
2020. 01. 10.
2020. 01. 09.
2020. 01. 05.
2019. 12. 14.
2019. 11. 07.
2019. 10. 23.
2019. 10. 20.
2019. 08. 25.
2019. 08. 06.
2019. 07. 31.
2019. 07. 28.
2019. 06. 27.
2019. 06. 13.
2019. 05. 31.
2019. 05. 23.
2019. 05. 14.
2019. 04. 22.
2019. 04. 06.